Ofte stilte spørsmål

Vi har skrevet opp de mest vanlige spørsmålene under.

Pakkene blir hentet med bud, mandag, onsdag og fredag.

Vi benytter oss av HeltHjem, Postnord og Bring. Der Helt Hjem ikke har dekning vil Postnord automatisk bli valgt.
Pakken blir sendt til din postkasse, dørmatte, eller nærmeste post i butikk.
Hvor raskt du får pakken avhenger av hvor i landet du bor.

Ta kontakt med oss, så sjekker vi opp med fraktør om hvor pakken kan ha blitt av. Av og til sender vi ut en ny pakke samme dag for å unngå flere forsinkelser.

Om du er misfornøyd med noen av produktene, ta kontakt med oss på support@qualipet.no, eller skriv til oss på facebook-siden vår så kan vi se på utfordringene sammen.

Vi benytter oss av løsningen til Klarna. Betalingen kan betales direkte med kort, utsettes i 30 dager, eller betales på avbetaling.
Det er også mulig å velge VIPPS som betaling.

For å oppnå fri frakt må delsummen i handlekurven være på over 499kr.
Det vil si at om du har varer for 599kr i handlevognen, og deretter legger inn en rabattkode som gir 100kr i rabatt så vil delsummen din havne på 499kr.
Du er altså 1 krone unna fri frakt, og dermed vil fraktkostnad på 99kr bli lagt til slik at totalbeløp vil bli 574kr.

Ved alle ordre skal det bli sendt ut en ordrebekreftelse. Sjekk søppelposten din. Hvis ikke kan du ta kontakt med oss på support@qualipet.no eller skrive til oss på facebook så kan vi sjekke opp status på ordren din.

Godbitpakka blir sendt samme dag som du betaler.
Velger du å binde deg til 6 eller 12 måneder vil pakken bli sendt den 1. hver måned.

Abonnerer du på Godbitpakka vil vi forsøke å trekke beløpet 3 ganger før abonnementet blir satt på pause. For å starte abonnementet igjen kan du logge inn på "min konto", finne frem til abonnementet og betale derfra.

Du blir trukket samme dato som da du gjorde det første kjøpet hver måned.
Har du 6 eller 12 måneders abonnement vil du bli trukket samme dato, 6 eller 12 måneder frem i tid. Dette vil vi naturligvis varsle om.

Om du abonnerer fra måned til måned så kan du når som helst sette abonnementet på pause, eller avbryte det.
Har du bestilt, betalt og knyttet deg til 6 eller 12. måneder så kan du avbryte abonnementet slik at du ikke automatisk binder deg til nye 6 eller 12. måneder når tiden for fornyelse kommer.

Før fornyelsen på 6 eller 12 måneder skjer, så vil vi varsle deg på e-post.

Lurer du på noe annet?

Ta kontakt for mer informasjon

Klikk her